برگی پاییزی

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

سی خود

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۴۴ ب.ظ

نمیودنم شاید عقل ناچیز من به حرفا قد نمیده ولی یادمه قدیما میگفتن این همه خاطر ... باشه حالا تو همیشه کاری رو که به نفع خودت اطرافیان بود کردی بازم عقل من قد نمیده ولی اینو میدونم که من سی خودم نمیتونم تو سی خوت خوش باش یاور همیشه مومن

  • حسین میرزایی

نظرات  (۲)

شاید حق با تو باشه کا.
اما تو مگه یادت رفته بی پولی چه طعمی داره؟
مگه نمیدونی غرور یه مرد به جیبشه؟
مگه نمیدونی . . .
من طرفدار زریرم
مگه نمیدونی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">